Kvalitetsassistent
Inlagd: 22/08/2025
Antal tjänster : 1
Typ av jobb: Konsultuppdrag
Yrkesområde: Kontor, Administration
Ansök senast: Snarast
Functieomschrijving
Här kommer du spela en viktig roll i att säkerställa att reklamationshantering och artikeladministration fungerar smidigt och enligt rutiner.
Dina arbetsuppgifter
Ansvara för artikeladministration i vår produktdatabas: uppdatering av artikeldata, korrekt märkning, specifikationer och dokumentation
Samarbeta nära med sortiments- och masterdatateamen
Hantera kundreklamationer: registrering, uppföljning, dokumentation samt kommunikation med interna och externa parter
Stödja kvalitetsrelaterade uppgifter vid behov, såsom dokumentgranskning, avvikelseuppföljning och förbättringsarbete
Vi söker dig som
Har erfarenhet av kvalitetsarbete, gärna inom livsmedels- och/eller dagligvarubranschen
Har god systemvana, gärna med erfarenhet av affärssystem som Dynamics 365 eller liknande
Är noggrann, strukturerad och lösningsorienterad
Har god kommunikationsförmåga i svenska och engelska, både i tal och skrift
Vad vi erbjuder
Ett omväxlande och viktigt uppdrag i ett engagerat team
Möjlighet att påverka och utveckla kvalitetsarbetet i en välkänd organisation
Flexibel omfattning 75-100% och möjlighet till förlängning
Start: Så snart som möjligt efter överenskommelse
Plats: Lomma
Ansökan
Skicka din ansökan så snart som möjligt då vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Jenny Öster [email protected]
