Söka jobb hos Jefferson Wells

   

Hur ansöker jag en av era tjänster?

För att söka en tjänst du är intresserad av behöver du gå till den här sidan och hitta tjänsten. Klicka på Ansök-knappen och logga in på ditt konto eller skapa ett nytt konto. Skapar du ett konto kommer du automatiskt till ansökningsprocessen för det aktuella jobbet. Med din profil kan du sedan söka flera jobb hos oss. 

Har min ansökan kommit in?

Du kan enkelt se om din ansökan kommit in genom att logga in på din profil i vår kandidatdatabas. Det gör du här. Under Ansökningar ser du om namnet på annonsen finns med. Gör den det har din ansökan kommit in till oss.

Vad händer när jag har registrerat mig?

När du registrerat din profil och ditt CV hos oss blir du tillgänglig för våra konsultchefer och rekryteringskonsulter som letar efter kandidater till olika tjänster. För att öka dina chanser att få ett jobb är det viktigt att du är aktiv i ditt jobbsökande och letar efter intressanta tjänster hos oss. När du hittar ett jobb som du vill söka är det bara klicka på Ansök så följer ditt CV med automatiskt.

Jag vill veta om mitt CV laddats upp på rätt sätt

För att kontrollera att ditt CV och bilagor laddats upp på rätt sätt kan du logga in på din profil i vår kandidatdatabas och gå till rubriken Profil. Du hittar inloggningssidan här. Ser det rätt ut för dig så ser våra rekryterare också din information. Uppdaterar du din profil så uppdateras det automatiskt även hos våra rekryterare.

Jag vill veta om mitt CV syns för ansvarig rekryterare

För att kontrollera att ditt CV och bilagor laddats upp på rätt sätt kan du logga in på din profil i vår kandidatdatabas och gå till rubriken Profil. Du hittar inloggningssidan här. Ser det rätt ut för dig så ser våra rekryterare också din information. Uppdaterar du din profil så uppdateras det automatiskt även hos våra rekryterare.

Hur skapar jag en jobbevakning på de jobb jag är intresserad av?

För att skapa en jobbekvaning väljer du först dina sökkriterier här vid våra lediga jobb. Därefter klickar du på SKAPA BEVAKNING FÖR FRAMTIDA JOBB nedanför sökrutorna. Fyll i din mailadress och bestäm hur ofta du vill få nya jobb till din mailkorg. Du kan närsomhelst avregistrera din jobbevakning genom att klicka på länken du kommer att få i mailet.

Jag vill kontakta en specifik rekryterare hos er

För att komma i kontakt med ansvarig rekryterare kan du se om kontaktuppgifterna finns utskrivna i jobbannonsen. I annat fall ber vi dig kontakta vår växel på 0771-55 99 20 eller [email protected]. Vi har öppet alla helgfria vardagar mellan 07:00-18:00. Du kan även vända dig till växeln om du söker övriga kontakter.

Vilket format på CV är bäst att använda i min ansökan?
Det format som är enklast för våra rekryterare att öppna är PDF och Word. Använder du dig av ett annat format så rekommenderar vi dig att omvandla dokumentet till en PDF för att säkra att dokumentet går att öppna.
Mina ansökningsprocesser

   

Jag har frågor om en specifik tjänst

För frågor om specifika tjänster vänder du dig till den ansvarige rekryteraren. Du hittar oftast kontaktuppgifter till denne under Ansök-knappen till höger i jobbannonsen.

Har du problem med din ansökan eller inloggning kontaktar du istället vår tekniska support på 0771-55 99 20 eller [email protected]

Hur ligger jag till i en viss ansökningsprocess?

Vi arbetar för att du ska få svar på din ansökan så snart som möjligt. Har du sökt en tjänst hos oss får du alltid svar senast när tillsättningen är gjord, antingen via telefon eller mail.

Hur hittar jag en tjänst jag tidigare sett på er sajt?

Du kan se om du kan hitta tjänsten på den här sidan. Finns den inte där så har ansökningstiden gått ut och det går inte längre att söka tjänsten. Leta gärna vidare och se om du hittar någon annan tjänst du är intresserad av.

Problem med vår kandidatdatabas

   

Jag kan inte spara ändringar i Min profil

Vi använder digital inläsning av CV, vilket innebär att din profil automatiskt fylls i med den information som hämtats från ditt CV. Vill du uppdatera din profil med ett nytt CV rekommenderar vi därför att du börjar med att ladda upp det nya CV:t och därefter justerar den information som hämtats. Testa att göra detta via dator om det inte fungerar via mobil. 

Om du inte kan spara dina ändringar, trots att du gjort på detta vis, är du välkommen att kontakta oss på 0771-55 99 20 eller [email protected]. Vi har öppet alla helgfria vardagar mellan 07:00-18:00

Jag kan inte ladda upp mitt CV under Min profil

För att vi ska kunna hantera ditt CV måste du ladda upp den i något av följande format: .docx .doc .docm .xls .xlsx .pdf .pdfx .rtf .txt .wps.Har du problem med uppladdningen via mobil rekommenderar vi att du testar via dator. Rekommenderad webbläsare är Google Chrome.

Får du fortfarande det inte att fungera är du välkommen att kontakta oss på 0771-55 99 20 eller [email protected]. Vi har öppet alla helgfria vardagar mellan 07:00-18:00.

Jag kan inte logga in på Min profil

Om du inte kan logga in på din profil beror det ofta på att du behöver byta lösenord. På sidan inloggningssidan finns det en länk du kan klicka på för att återställa ditt lösenord.

Ibland hamnar mailet med återställningslänken i mailserverns skräppost. Se om du hittar mailet där, annars är du välkommen att kontakta oss igen på 0771-55 99 20 eller [email protected]. Vi har öppet alla helgfria vardagar mellan 07:00-18:00. 

Jag behöver ett nytt lösenord

Ett nytt lösenord till din profil hittar du genom att gå till inloggningssidan och klicka på Glömt ditt lösenord.

Ibland hamnar mailet med återställningslänken i mailserverns skräppost. Se om du hittar mailet där, annars är du välkommen att kontakta oss igen på 0771-55 99 20 eller [email protected]. Vi har öppet alla helgfria vardagar mellan 07:00-18:00. Välkommen!

Godkänn cookies för all fortsätta